دلم گرفته......
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دلم گرفته......
نوشته شده در شنبه 31 فروردين 1392
بازدید : 335
نویسنده : بي نام

 

 

دلم گرفته از اين روزا از اين روزاي بي نشون

از اين همه در بدري از گردش چرخش زمون

دلم گرفته از ادما از ادماي مهربون

از مترسك هاي پست از همدلاي همزبون

تو هم كه بي صدا شدي آهاي خداي آسمون

آهاي خداي عاشقا تويي فقط دلخوشيمون

اره دلم خيلي پره از غمهاي رنگارنگ

از جمله ي دوست دارم دروغاي خيلي قشنگ




:: برچسب‌ها: دلم گرفته , جملات عاشقانه , جملات زيبا , سايت عاشقانه , عاشقانه ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: